Felhasználási feltételek


Személyes rendelkezés a fizetést illetően

A fizetésnél esetlegesen fellépő hibák esetén keresse a reklamációs rendet,mely a meet’n’learn oldalon elérhető.

A felhasználó beleegyezik iratainak elektronikus formában történő elküldésébe a felhasználó e-mail címére, melyet a meet’n’learn oldalon adott meg.

A § 3, bek. (1) törvény a közösségi adószámról 222/2004 Z.z. törvény a közösségi adószámról értelmében a felhasználó akkor minősül adózó személynek, ha a szolgáltatás aktiválását követő 5 napon belül elküldi számlázási adatait erre az e-mail címre: info@meetnlearn.hu


Reklamációs rend

A reklamációs rend azokra a szolgáltatásokra vonatkozik, melyeket a meetnlearn s.r.o., Rybníkova 14, 917 00 Trnava, IČO: 46 430 865 szolgáltat, továbbiakban csak meet’n’learn.

A felhasználó megerősíti, hogy ismertetve volt a reklamációs renddel, garanciális feltételekkel a meet’n’learn oldalra való regisztráció során.

Garancia hossza:

A garanciális időszak a választott szolgáltatástól függően adott, mely a szolgáltatás időtartama alatt érvényes, kivételt képeznek azok az esetek, melyekben máshogyan rendelkeztek (a szolgáltatás megvásárlásának idejétől).

A garanciális időszak a választott szolgáltatásra annyi idővel hosszabbodik, amennyi időt a hibák kiküszöbölése igénybe vett.

Reklamáció kivitelezésének módja:

A hibák elhárítása díjmentes, ezalatt értendő, hogy a meet’n’learn a hibát eltávolítja, vagy adekvát szolgáltatást nyújt.

Amennyiben olyan hibáról van szó, melyet nem lehet kiküszöbölni, a meet’n’learn egy kedvező összeget kínál a hibás szolgáltatásért.

A szolgáltató fenntartja a jogot a reklamációs rend megváltoztatására, melyet megváltoztatása esetén írásban közöl a meet’n’learn oldalon.

Az olyan problémák kiküszöbölésénél, melyeknél nem elégséges a reklamációs rend, automatikusan a Polgári törvénykönyv rendeletei lépnek érvénybe, melyek mibenlétéről regisztrációkor a meet’n’learn tájékoztatást küld.

Ellentétek alternatív megoldása

A felhasználónak jogában áll a szolgáltató felé kéréssel fordulni (e-mailben a info@meetnlearn.hu címre), amennyiben nem elégedett a hibás szolgáltatás kiküszöbölésével, vagy úgy véli, a szolgáltató megsértette jogait. Abban az esetben, ha a szolgáltató elutasítóan reagál a kérésre, vagy a kérés elküldését követő 30 napon belül nem válaszol, a felhasználónak jogában áll alternatív problémamegoldást indítványozni az adott tárggyal kapcsolatban a következő törvény értelmében: 391/2015 Z.z. A felhasználó a javaslatot a §12 391/2015 Z.z. törvény szerint teheti.

A felhasználó panaszt indítványozhat a következő online felhasználói felületen: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm. Az alternatív megoldásokkal csak olyan felhasználó élhet – aki fizikai személy, és a felhasználói szerződés megkötésekor kijelenti, hogy nem tevékenykedik olyan területen, amelyet a vállalkozási engedélye tartalmaz . Az ellentétek alternatív megoldása csak a két érintettre, a felhasználóra és a szolgáltatóra érvényes a felhasználói szerződés értemében. Az ellentétek alternatív megoldása nem tartozik az érintettekre abban az esetben, ha ellentét értéke nem lépi túl a 20 EUR-ót. Az indítványozó fél az alternatív megoldás indítványozásának díjáért maximálisan 5 EUR igényelhet ÁFA-stul.

Nagyszombat, nap 12.2.2015